۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

خطر جهانی فکر کردن

خطر جهانی فکر کردن
همیشه فکر می کردم مسلمانان باید دور فکر باشند و جهانی فکر کنند اما بعضی وقتها به این نتیجه می رسم که جهانی فکر کردن می تواند برای یک کشور خطر داشته باشد. یعنی اگر مردم یک کشور می خواهند زندگی حوبی داشته باشند باید سرشان توی لاک خودشان باشد و بدون توجه به دنیای دور با هم بخوبی زندگی کنند. اگر مثلا همه اش جهانی فکر کنند ممکن است مانند تماشا گران فوتبال ، بیجهت به جان هم بیافتند. برای آنکه منظور و مطلب را بفهمید به مطلب ذیل توجه فرمایید.
نکاتی از سخنان برخی از مسئولین بزرگوار
بسیاری از مسئولین بزرگوار که همه اش جهانی فکر می کنند و ضمنا به مذهب خویش نیز عشق می ورزند احتمالا با دیدن ما به یاد جنگ و دعوای شیعه و سنی کشورهای دیگر می افتادند و خدا می داند شاید عصبانی هم می شدند. در حالیکه شاید به ما مربوط نباشد.
برخی از مسئولین مثلا می فرمودند:
در عراق سنی ها و شیعه ها سالها با هم زندگی می کردند با هم یکی بودند با هم ازدواج می کردند ولی الان رو در روی هم قرار گرفته اند. چه کسی آنها را رو در روی هم قرار داده ؟؟ ! چرا آنها با هم می جنگند؟ در آفریقا اصلا کسی نمی دانست شیعه چیه سنی چیه. الان آنجا شیعه و سنی از هم فاصله می گیرند چرا؟ در یمن سالهای سال شیعه و سنی در کنار هم بخوبی زندگی می کردند با هم رابطه حسنه داشتند با هم ازدواج می کردند اما اکنون بشدت با هم می جنگند چه کسی آنها را رو در روی هم قرار داده ؟؟ چرا آنها با هم می جنگند؟ شماها خیال کردید جنگ یمن فقط توی یمن می مونه ؟؟ شیعیان مبارز و مسلح را بکشند و ما نگاه بکنیم؟
چند بار خواستم با صدای بلند فریاد بزنم : من بیگناهم .

هیچ نظری موجود نیست: