۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

مرگ هارون الرشید

مرگ هارون الرشید







هارون الرشید یکی از مقتدر ترین پادشاهان بنی عباس بود شرق و غرب دنیای اسلام از آفریقا تا چین (که امروزه دهها کشور را در بر می گیرند) همه زیر نظر و حکومت وی بود.






هارون الرشید در بغداد بود شبی خوابی دید که او را بسیار نگران و غمگین ساخت در همین موقع طبیب مخصوصش " جبرئیل بن بختیشوع " بر او وارد شد وقتی او را غمگین دید پرسید چه شده؟






هارون جواب داد: در خواب دیدم دستی از زیر تخت من بیرون آمد که در آن مقداری خاک سرخ رنگ بود و به من گفت : این خاک تو است.


ادامه مطلب

در باره "موساد" سازمان اطلاعاتی اسرائیل

در باره "موساد" سازمان اطلاعاتی اسرائیل
موساد كلمه اي عبري به معني «موسسه» است.







تاسیس







موساد توسط نخست وزير وقت رژيم صهيونيستي يعني داويد بن گورين تاسيس شد كه هدف آن را اينگونه اعلام كرد: «براي كشور ما كه از ابتدا تاسيس تحت فشار دشمنانش قرار داشته است، اطلاعات به عنوان خط مقدم دفاع ضروري است و ما بايد به خوبي بياموزيم و بدانيم كه در اطرافمان چه مي گذرد».





ادامه مطلب

با اینهمه پول چه کنیم

با اینهمه پول چه کنیم؟











چند وقت پیش یک روز ایمیل خودم را نگاه می کردم . یک ایمیل انگلیسی توجهم را جلب کرد.










TOYOTA INTERNATIONAL LOTTERY HEADQUARTER


Address: Room 2904,29floor.Exchange Office Tower,


No. 189 Nanjing Road, Heping District, Tianjin, China


GOVERNMENT ACCREDITED LICENSED!!!


TOYOTA INTERNATIONAL LOTTERY IS REGISTERED UNDER THE DATA PROTECTION


ACT OF(Registration Z0633XCN)


ادامه مطلب

یک حافظ قرآن،رابط کاخ سفید با جهان اسلام

یک حافظ قرآن،رابط کاخ سفید با جهان اسلام



نماینده اوباما در سازمان کنفرانس اسلامی حافظ قرآن کریم است که در آمریکا بزرگ شده و با ماموریتی که از سوی رئیس جمهور به وی واگذار شده درصدد رفع شکاف بین جهان اسلام و کاخ سفید است.







به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، پدر "رشاد حسین" مهندس معدن بوده است که در اواخر دهه 60 میلادی، ایالت بیهار هند را به مقصد ایالت وایومینگ آمریکا ترک کرد.







وی در همان سال ها در سفری به هند با مادر رشاد آشنا و با وی ازدواج کرد. مادر وی که مدرک دکترا دارد، هم اکنون در یک بیمارستان در آمریکا مشغول به طبابت است.




ادامه مطلب

میلاد نبی رحمت گرامی باد


میلاد نبی رحمت گرامی باد
مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا. سوره فتح آیه ۲۹



ترجمه : محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانى که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند؛ پيوسته آنها را در حال رکوع و سجود مى‏بينى در حالى که همواره فضل خدا و رضاى او را مى‏طلبند؛ نشانه آنها در صورتشان از اثر سجده نمايان است؛ اين توصيف آنان در تورات و توصيف آنان در انجيل است، همانند زراعتى که جوانه‏هاى خود را خارج ساخته، سپس به تقويت آن پرداخته تا محکم شده و بر پاى خود ايستاده است و بقدرى نموّ و رشد کرده که زارعان را به شگفتى وامى‏دارد؛ اين براى آن است که کافران را به خشم آورد (ولى) کسانى از آنها را که ايمان آورده و کارهاى شايسته انجام داده‏اند، خداوند وعده آمرزش و اجر عظيمى داده است.








ادامه مطلب