۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

یک نظر

یک نظر
چند روز پیش از روستا زنگ زدند که شب نوزدهم مراسم ختم داریم و حتما بیایید . دیروز بعد از نماز ظهر همراه یکی از جوانان مسجد حرکت کردیم ابتدا به منطقه گلوگاه رفتیم آنجا فرزند حاج حسین فوت نموده بود. تسلیتی گفتیم سپس حرکت نمودیم به روستای خودمان قلعه بید رسیدیم با دیدن کوه پرگ یاد دوران کودکی و یاد دوستانی که چقدر مشتاق دیدن آن کوه بودند و اکنون جایی دیگر هستند زنده شد.
از قلعه بید به چاه احمد رفتیم . تا ساعت یازده شب مراسم به طول انجامید بعد از ختم جلسه به طرف زاهدان به راه افتادیم. در راه دوست راننده یک رادیوی خارجی را گرفت در میان سخنان مختلف رادیو صحبت یک بنده خدا برای من خیلی عجیب و تاسف آور یا مسخره معلوم می شد. با یک جوانی مصاحبه می کردند که می گفتند فعال سیاسی بود و مدتی دستگیر شده و طرفدار همجنس بازی بود . داشت از نظر خود یعنی همجنس گرایی و .... دفاع می کرد . با آنکه من طرفدار آزادی نظر شخصی برای همه هستم اما این یکی بنظر من خیلی بد است. همجنس بازی یک انحراف واقعی و مخالف خلقت و فطرت است هیج دینی آنرا تایید نمی کند و هیچ حیوانی هم آنرا مرتکب نمی شود .
در زمان حضرت ابراهیم خلیل الله یک قومی به این انحراف گرفتار شدند و حضرت ابراهیم برادر زاده خود به نام "لوط " را برای راهنمایی آنان فرستاد حضرت لوط جندین سال با آنان سر و کله زد تا آنان را به راه بیاورد اما آنان به راه نیامدند تا اینکه خداوند آنان را عذاب داده و نابود نمود.
محل قوم لوط در قسمت جنوب غرب اردن واقع بوده بین فلسطین و اردن . به گفته یک دوست اردنی آن منطقه چون توسط فرشتگان زیر و رو شده گود ترین منطقه کره زمین است سیصد متر پایین تر از سطح دریا. بحر المیت یا دریای مرده تقریبا در همانجا درست شده است.
چون پیغبر این قوم لوط نام داشته بعدها به این کار زشت لواطت گفتند .
کویر لوت
در نقشه های قدیمی نوشته بود کویر لوط . به همین خاطر ما مدتی تحقیق نمودیم تا بفهمیم آیا قوم لوط همینجا نابود شده اند ؟ بعدا متوجه شدیم قوم لوط اینجا نبود اما اینجا بطور یقین یک عذابی آمده که به این صورت ویرانه است و آبادانی ممکن نیست.
حکم اسلام در مورد همجنس بازی و لواطت
از نظر دین ما این عمل زشت یعنی لواطت (چه با زن باشد یا با مرد) کاملا حرام است و معتقد به حلت آن کافر است و قابل مجازات شدید.
حکم مرتکب این جرم
کسی که مرتکب لواطت شده به سه طریق باید مجازات شود.
1- در آتش سوزانده شود.
2- از روی ارتفاعی (کوه و..) پرتاب شود.
3- دیوار یا اتاقی بر رویش بیاندازند .

هیچ نظری موجود نیست: